پسا. وبلاگ

آخرین اخبار و رویدادهای شرکت پردازش سیر آفاق

Search

آخرین مطالب وبلاگ

پردازش سیر آفاق شرکت برگزیده جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

در شبکه‌های اجتماعی

آخرین مطالب وبلاگ

تقدیر از مدیر عامل شرکت پردازش سیر آفاق بعنوان جوان برتر در حوزه دانش‌بنیان خراسان رضوی

سید علی اکبر هاشمی جواهری امروز در مراسم تجلیل انتخاب جوانان برتر استان اظهار داشت:هفته ملی جوان فرصت مغتنمی است تا بیش از گذشته به نسل جوان که پرچم‌داران پیشرفت ایران و پیشران‌های اصلی رشد و توسعه کشور هستند، توجه کنیم.

حضور پردازش سیر آفاق در اولین رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران

اولین رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران صبح امروز (یکشنبه دوم مرداد) در محل مصلی تهران و با حضور تعدادی از مسئولان دولت آغاز شد. پردازش سیر آفاق به همراه دیگر شرکت‌های دانش بنیان، کارآفرینان، مؤسسات، اندیشکده‌ها، صنعتگران و فعالان عرصه‌های مختلف کشور در این رویداد حاضر شدند و در غرفه‌های این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

بازدید مدیریت محترم جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار از شرکت پردازش سیر آفاق

جناب آقای مهندس علی‌اصغر امانیان مدیریت محترم سازمان جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار امروز از مجموعه‌ی پردازش سیر آفاق بازدید نموده و با محصولات و توانمندی‌های مرتبط با حوزه‌ی تخصصی و کاری این سازمان آشنا شدند.

حضور پردازش سیر آفاق در نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند تهران

سومین نمایشگاه شهر هوشمند City Smart Expo 2022، با حمایت وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، سازمان‌ها، اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و نهادها 12 تا 14 تیر ماه سال جاری در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.

شرکت در نمایشگاه شهر هوشمند کیش

دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش، با محوریت هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، شهر هوشمند، زیرساخت و امنیت، بلاک‌چین و رمز ارزها، رسانه دیجیتال آغاز به کار کرد.

44675160 051

شعبه مرکزی: خراسان رضوی، سبزوار، خیابان نیستان، نبش نیستان یکم، مرکز رشد حکیم سبزواری، طبقه سوم​

دفتر تهران: میدان جهاد، خیابان بیستون، خیابان بوعلی سینای غربی، پلاک 51، واحد 2

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پردازش سیر آفاق (پسا) محفوظ است.